Wednesday, June 20, 2012

BEE-MAN


If you were given a chance, what animal/living being superpowers would you want to get?

Sudah pastinya saya akan memilih LEBAH sebagai 'SUPERPOWER' dan saya namakannya sebagai BEE-MAN!

BEE-MAN dipilih kerana sifat lebah itu sendiri yang rajin bekerja untuk mengumpul madu. BEE-MAN membantu manusia dengan menghadiahkan madu yang merupakan ubat ajaib yang mempunyai pelbagai khasiat untuk kebaikan manusia di muka bumi. Dalam masa yang sama BEE-MAN akan menjelajah segenap kawasan di merata tempat untuk menjaga alam sekitar dari sebarang kerosakan dan kemusnahan. BEE-MAN tidak pernah penat dan jemu untuk berbakti kepada alam sekitar serta keseimbangan alam flora dan fauna.



Sifat BEE-MAN yang sentiasa tenang dan pemurah membuatkan kehidupan di luar menghormati dan menghargai BEE-MAN. BEE-MAN boleh berbangga dengan warna yang ada pada diri iaitu hitam dan kuning, dapat terbang dengan pantas dan bebas untuk menjalankan tugas. Sekiranya ada musuh yang cuba mengganggu gugat kesejahteraan dan ketenteraman alam, BEE-MAN akan menyerang dengan menggunakan sengat sebagai cara untuk mempertahankan diri dari serangan dan ancaman.


BEE-MAN mempunyai semangat perjuangan dan kekeluargaan yang tinggi apabila sentiasa berkumpul bersama dalam komuniti untuk menjalankan tugas harian. Jasa dan pengorbanan BEE-MAN disanjung tinggi dalam ekosistem alam semulajadi.






Nuffnang Premiere Screening of The Amazing Spider-Man




Spinning his web into cinemas this month is none other than The Amazing Spider-Man and thanks to the kind people at Sony Pictures MalaysiaNuffnang presents you with the reboot instalment of the Spiderman franchise. It promises to be a film of epic proportions as a brand new cast and robust storyline leads you to Peter Parker’s journey to finally finding out who his parents is and how they died when he was a kid.



No comments:

Post a Comment