Tuesday, February 28, 2012

Jelajah ABPBH SACC Mall Shah Alam

Jelajah ABPBH sudah bermula dan lokasi pertamanya bertempat di SACC MALL Shah Alam yang berlangsung selama dua hari, 25 & 26 Februari 2012 yang lalu. Pada 25/2/2012 (sabtu) telah diadakan ujibakat Bintang Idola Berita Harian (BIBH) di mana pencarian bakat baru yang akan dipilih untuk menjadi artis naungan KRU Music.

Pada hari ahad pula, diadakan pertandingan akhir BIBH untuk memilih siapakah yang layak memegang gelaran Juara peringkat Mall.


























Acara utama bermula sekitar jam 2.00 petang dengan kehadiran para artis di 'RED CARPET". Memang happening dengan kehadiran ramai artis-artis terkenal tanahair seperti Adi Putra, Rozita Che Wan, Zizan, Johan, Izara Aishah, Aizat, Neelofa, 6ixth Sense, Shila Amzah, Forteen, Jaclyn Victor, Diana Danielle, Aeril Zafrel, Awi Rafael, Johan Ashari, Aznil Hj Nawawi, Adam & VIP. Acara turut dimeriahkan dengan kehadiran empat orang pengacara iaitu Fara Fauzana & Suraya dari HOT FM, Along Charm dan juga Didie Alias.
































































































Adam & V.I.P


























Neelofa & Rozita Che Wan


































Johan & Zizan membuatkan pengunjung yang hadir ke SACC MALL bergelak ketawa dengan keletah dan lawak mereka. Sampaikan Abang "RELA" yang bertugas berdekatan pentas tu pun dia kenakan...Memang terbaik!!!




















Jaclyn Victor



















Shila Amzah




















Adi













6ixth Sense











































No comments:

Post a Comment