Monday, February 20, 2012

Majlis Doa Selamat/Kesyukuran & Dinner BBQ & Steamboat Keluarga

Majlis yang diadakan untuk keluarga ini berlangsung pada 21 Januari 2012 . Ia dimulai dengan Solat Maghrib berjemaah bermula jam 7.30 malam dan kemudian disusuli dengan Solat Hajat. Selepas itu, bacaan Yassin & Tahlil serta doa dilakukan bersama ahli keluarga. Setelah selesai, kami sekeluarga solat Isyak secara berjemaah.

Tepat jam 9.00 malam, majlis diteruskan dengan Makan Malam di mana menunya adalah BBQ & Steamboat. Tema pakaian untuk majlis malam tersebut adalah bertemakan "ARABIAN NITE". Sungguh tak ku sangka, semuanya sangat 'sporting' untuk mengenakan pakaian mengikut tema. Memang terbaik lah!!







































Makan malam berakhir sekitar jam 11.30 malam dan diteruskan dengan acara cabutan bertuah. Acara ini sengaja dibuat sekadar memeriahkan majlis kerana dapat berkumpul bersama keluarga. Selesai cabutan bertuah, kami semua berkumpul untuk sesi bergambar sebagai tanda kenangan. Alhamdulillah, majlis yang julung2 kali diadakan ini berlangsung dengan lancar. InsyaAllah...perancangan untuk makan malam seperti ini akan dibuat lagi untuk masa akan datang.













No comments:

Post a Comment