Wednesday, February 22, 2012

Kursus ETOS di Gold Coast Resort

Ini merupakan kursus pertama yang aku ikuti untuk tahun 2012 ini. Memang excited bila dapat tau aku terpilih untuk mengikuti kursus tersebut iaitu KURSUS ETOS KERJA PROFESIONAL anjuran UNISEL. Kursus ini berlangsung dari 27 hingga 29 Januari 2012 bertempat di Gold Coast Resort Morib.



























Memang banyak pengetahuan yang aku perolehi daripada kursus ini dan tak lupa juga pengalaman manis apabila dapat kenal ramai kawan-kawan staf dari bidang tugas yang berbeza.







































Setelah tamat kursus ini, aku sangat merindui saat-saat berada di sana semasa kursus berlangsung terutama sekali bersama kumpulan aku sendiri iaitu WASS UP dan kumpulan-kumpulan lain seperti OMBAK RINDU, KUCH KUCH HOTAI HAI, GERAK PANTAS dan GALAXY POWER.




























No comments:

Post a Comment